Kushaq će debitovati u martu te će u suštini predstavljati produkcijsku verziju koncepta Vision IN koji je ugledao svjetlo dana prije godinu.
Konceptni dizajn je doživio promjene koje su se i očekivale, dobio je veća prednja svjetla i retrovizore, standardne šteke na vratima, manje promjene izgleda karoserije, a više nema ni osvjetljene rešetke hlanjaka. Također, felge su manje u odnosu na 19-inčni set koji je imao koncept, a to je razumljivo s obzirom na indijske ceste.
Kushaq je razvijen u Indiji gdje će se proizvoditi i prodavati. Čak 95 posto komponenti će biti rezultat domaće proizvodnje. Crossover će biti baziran na indijskoj verziji MQB A0 platforme koja se inače koristi u Evropi za Škodu Kamiq, model s kojim Kushaq dijeli neke karakteristike dizajna.
Kushaq će se prodavati samo s prednjim pogonom, a izbor će biti 1,0-litarski i 1,5-litarski turbobenzinski motori. Ovisno da li se radi o trocilindričnom ili četverocilindričnom motoru, Škoda će ponuditi 6-stepeni manuelni, 6-stepeni automatski i sedmostepeni DSG mjenjač.
Međuosovinsko rastojanje će iznositi 2.651 mm, što znači da će Kushaq biti jedan od najprostranijih crossovera u svojoj klasi.
Izgled unutrašnjosti nije otkriven, ali će biti dosta slična konceptu. Umjesto minimalističke unutrašnjosti koncepta, očekuju se tradicionalnije kontrole.
Kushaq će biti Škodin četvrti regionalni model nakon Kamiqa GT i Kodiaqa GT koji se prodaju i Kini, a gdje je standardni Kamiq drugačiji od istoimenog modela u Evropi.
Škoda i Volkswagen rade na tri nova modela za indijsko tržište.