Škoda je danas snažan brend u armiji Volkswagen Grupe, a nekada je bila i tehnološki najnapredniji proizvođač automobila u sovjetskom bloku. U svijetu motosporta je pobijedila na brojnim kontinentalnim i interkontinentalnim utrkama, a kako bi proslavila svoju 120. godišnjicu, češka kompanija je odlučila restaurirati jedan od svojih najrjeđih sportskih automobila.
Ukoliko je ovo prvi put da čujete za model 110 OHC Coupe, nije iznenađenje, jer se radi o ekstremno rijetkom automobilu. Zapravo, proizvedena su samo dva promjerka sportskog coupea namjenjena utrkama, a njihova karijera je trajala samo dvije godine, od 1960. do 1962. Četiri godine kasnije su oba automobila prodana nakon što coupeima više nije bilo dozvoljeno utrkivanje zbog gašenja kategorije ispod 1.100 ccm.
Oba automobila su uništena u sudarima, ali je Škoda u posjedu nekih rezervnih komponenti koje potiču od prvog proizvedenog primjerka te ih je iskoristila za rekonstrukciju.
Proces rekonstrukcije modela 110 OHC Coupe je bio dug i težak, a počeo je još 2015. godine renoviranjem cijele šasije, kao i rekonstuiranjem hladnjaka, rezervoara goriva i drugih elemenata. Tim koji je radio na projektu uključivao je specijaliste iz Škodinog muzeja, a oni su uspjeli prikupiti originalnu tehničku dokumentaciju sportskog automobila. Neke od originalnih mehaničkih komponenti su veoma malo potrošeni te su iskorišteni za restauriranje.
Iz Škode kažu da je najteže bilo restaurirati aluminijsku karoseriju. Mehaničari su pozvali kolege iz Škodinog centra za prototipe koji su kreirali trodimenzionalni model na osnovu 2D skica automobila. Potom su izrađeni minijaturni modeli, a kad je projekt dobio finalno odobrenje, počeo je rad na panelima, lukovima točkova i drugim elementima karoserije.
Također, bilo je potrebno proizvesti neke manje dijelove koji su se koristili u periodu kada je proizveden automobil.