Samo za utrke
54

Škoda predstavila Fabiju RS Rally2: Integralni pogon i skoro 300 konjskih snaga

E. L.
Rally verziju koja je nastala na osnovici četvrte generacije Fabije pokreće 1,6-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor koji razvija 291 KS i 430 Nm najvećeg obrtnog momenta.

Nešto više od godinu dana nakon predstavljanja četvrte generacije modela Fabia u Škodinom odjelu u kojem su zaduženi za trkaće aktivnosti češke automobilske kompanije otkrili su novo rally izdanje popularne Fabije koja će nastupati u različitim nacionalnim i međunarodnim šampionatima.

S mnogo više prijanjanja u odnosu na prethodnu verziju, nova Fabia RS Rally2 sa sobom donosi 1,6-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor koji je nastao na osnovici VW-ovog dvolitarskog motora, a za prijenos snage na obje osovine zadužen je 5-stepeni sekvencijalni mjenjač sa skraćenim prijenosnim odnosima.

Motor razvija 291 KS i 430 Nm najvećeg obrtnog momenta. Pored adekvatnih karoserijskih komponenti i ravne podnice, prijanjanju i ukupnoj upravljivosti pomoći će i dva mehanička diferencijala. Prečnik i širinu felgi timovi će birati u zavisnosti od podloge na kojoj će se rally voziti.

Zaključno s materijalom od kojeg je napravljen rezervoar za gorivo, svi elementi Fabije RS Rally2 u potpunosti odgovaraju aktuelnim normama FIA-e. Svi koji su pomislili da će Škoda opet praviti Fabiju RS ostat će razočarani, jer su u Škodi prilikom predstavljanja četvrte Fabije rekli da „hothatch“ verzija koju su nudili uz prve dvije generacije nije u planu.