Blindirani SUV je baziran na facelift modelu prve generacije Kodiaqa, a ne na novom modelu koji je debitovao prošle godine. Doživio je niz modifikacija, a vanjske su ograničene na blinkere u prednjoj masci, braniku i vratima prtljažnika jer je cilj bio da izgleda što više kao obični produkcijski model.
U unutrašnjosti je 8-inčni ekran infotainment sistema pretvoren u "komunikacijsko čvorište" opremljeno GPS-om i posebnim kontrolama za svjetla i sistem sirene. Što je još važnije, Škoda Kodiaq Armored posjeduje staklo otporno na metke, dok je kabina značajno modificirana i zaštićena čeličnim oklopom.
Škodini inženjeri su unaprijedili ovjes i kočnice, tako da se SUV može nositi s dodatnom težinom, odnosno da zadrži vozne karakteristike i agilnost standardne verzije. Sva četiri točka su opremljena sistemom koji omogućava nastavak vožnje u slučaju pucanja gume, tako da ona ne može spasti s felge čak i kad je potpuno prazna.
Motor nije modificiran, a kupcima je na raspolaganju više opcija uključujući onu s pogonom na sva četiri točka.
Kodiaq je otporan na paljbu iz različitih pištolja i pušaka, a može izdržati i eksploziju granata i eksploziva. Dizajniran je da zadovolji PAS 300 i PAS 301 standarde za civilna oklopna vozila.
Prije dobijanja certifikata je Kodiaq morao proći rigorozna testiranja nosivosti, ubrzanja, maksimalne brzine, upravljanja i kočenja. Na SUV je ispaljeno više od 200 metaka, a dokazao je i svoju otpornost na eksplozije sa strane, krova i ispod podvozja.
Kompanija je prodala gotovo 500 primjeraka blindiranog modela Superb od njegovog debija 2018. godine.