Škoda je osvježila Karoq s namjerom da ostane konkurentan u veoma zahtjevnom segmentu kompaktnih crossovera. Promjene počinju naprijed gdje skuplje verzije mogu prvi put imati matrix LED svjetla. Tehnologija je preuzeta od obnovljenog Superba i Kodiaqa, kao i od četvrte generacije Octavije.
Poboljšani model je zadržao konfiguraciju od četiri svjetla koju koriste Škodini crossoveri, ali dnevna svjetla u gornjem klasteru sada imaju dizajn u dva nivoa. Standardna full-LED stražnja svjetla su imaju drugačiju grafiku kako bi izgledala tanja. Prednji branik je modificiran ne samo zbog dizajna, nego i zbog poboljšanja aerodinamike te posjeduje nove zračne zavjese. Ista je priča i nazad gdje se nalazi modificirani branik za bolji protok zraka. Boljoj aerodinamici doprinose i novi setovi felgi veličine od 17 do 19 inča, tako da je koeficijent otpora zraka pao na 0.30. To je bolji rezultat za 9 posto nego ranije. Čak je i rezervoar goriva nešto drugačiji, a rešetkla hladnjaka je šira zbog čega Karoq ima agresivniji izgled.
Napravljene su i određene promjene u unutrašnjosti jer su svi paketi opreme dobili digitalni instrument klaster. Jeftiniji imaju 8, a skuplji 10,25-inčni ekran. U ponudi su četiri infotainment sistema, a najveći iznosi 9,2 inča te podržava over-the-air nadogradnje.
Unutrašnjost je modificirana s fokusom na održivost, tako da novi Eco paket podrazumijeva veganske presvlake sjedišta, materijale slične koži, mikro antilop na naslonima za ruke u Mocca smeđoj boji. Paleta ambijentalnog osvjetljenja je proširena na deset boja, dok je prostor za noge osvijetljen bijelim svjetlom što je prvi put u slučaju Karoqa. U ponudi su i hromirani te crni detalji ovisno o verziji modela.
Paket Syle i skuplji dolaze s elektronski prilagodljivim prednjim putničkim sjedištem s funkcijom memorisanja pozicije. Sportline paket ima unikatan izgled unutrašnjosti i eksterijera čime je blizak RS modelu, ali dolazi bez dodatne snage.
Ponuda motora izgleda ovako:
- 1,0 TSI EVO trocilindrični motor, 110 KS, 200 Nm, 6-stepeni manuelni mjenjač
- 1,5-litarski TSI EVO četverocilindrični motor, 150 KS, 250 Nm, 6-stepeni manuelni ili sedmostepeni DSG mjenjač
- 2,0-litarski TSI EVO četverocilindrični motor, 190 KS, 320 Nm, sedmostepeni DSG mjenjač, 4x4 pogon
- 2,0-litarski TDI EVO četverocilindrični motor, 115 KS, 300 Nm, 6-stepeni manuelni mjenjač ili 115 KS, 250 Nm, sedmostepeni DSG mjenjač
- 2,0-litarski TDI EVO četverocilindrični motor, 150 KS, 360 Nm, sedmostepeni DSG mjenjač, 4x4 pogon.
Karoq je drugi najprodavaniji Škodin model u 2020. i prvoj polovini ove godine, a prodaja osvježenog modela u Evropi počinje početkom sljedeće godine.
Karoq se neće nuditi s plug-in hibridnim pogonom jer je on rezervisan samo za Octaviju i Superb.