
Takođe, Enyaq zauzima 15 posto tržišta u niši električnih automobila na matičnom tržištu. Istovremeno, ovaj češki SUV lani je bio i drugo najprodavanije električno vozilo u Estoniji, Finskoj, Austriji i Švicarskoj.
Kako bi osigurala da ove prodajne brojke nastave rasti i u narednom periodu, Škoda je nedavno unaprijedila porodicu Enyaq. Naime, ažurirane verzije stižu sa snažnijim motorima na zadnjoj osovini, posjeduju novi softver, ali omogućavaju i veću autonomiju, što je kupcima izuzetno važno. Na primjer, unaprijeđeni Enyaq 85 može preći više od 560 kilometara, a Enyaq Coupe 85 više od 570 kilometara s punom baterijom. Veoma važno, Škodini inžinjeri su optimizovali efikasnost punjenja omogućavajući prethodno zagrijavanje baterije za bolje performanse sa DC punjačima.

U narednim godinama Škoda planira investirati 5,6 milijardi eura u elektromobilnost i lansirati šest novih modela sa nultom emisijom štetnih gasova. Prvi je na redu kompaktni model Elroq, SUV koji bi trebao zamijeniti aktuelni Karoq u ključnom segmentu u Evropi. Pored toga, kompanija je povećala kapacitet proizvodnje MEB baterija na 1.500 jedinica dnevno, postavljanjem nove proizvodne linije krajem prošle godine.