Kraj svih špekulacija
17

Stellantis ipak neće prodati ni ugasiti nijedan od svojih 14 brendova

D. B.
Stellantis namjerava zadržati svih 14 automobilskih brendova koje trenutno posjeduje, a to je potvrđeno zvaničnim saopćenjem kojim su demantovane sve glasine i špekulacije o prodaji ili gašenju bilo kojeg od njih.

Automobilski gigant Stellantis formiran je 2021. godine te ga čine Chrysler, Dodge, Jeep, Ram, Fiat, Alfa Romeo, Maserati, Lancia, DS Automobiles, Citroen, Peugeot, Opel, Vauxhall i Abarth. Vođenje velikog broja brendova na globalnom nivou nije nimalo lagan posao, posebno jer se neki poklapaju, a postoji rizik i od stvaranja neželjene konkurencije među njima.

Ipak, Stellantisovo saopćenje je suprotno riječima direktora Carlosa Tavaresa, koji je prije mjesec nagovijestio da bi neprofitabilni brendovi mogli biti ugašeni.

"Ako ne budu donosili novac, ugasit ćemo ih. Ne možemo priuštiti da imamo brendove koji ne zarađuju", rekao je on.

Njegova izjava je u kombinaciji sa špekulacijama u industriji dovela do navoda o potencijalnim promjenama. Neki su smatrali da bi Maserati mogao biti prodan, dok su se drugi pitali da li će Lancia ili DS Automobiles biti ugašeni. Međutim, Stellantisovo saopćenje je okončalo sve glasine.

Kompanija je posvećena svim svojim brendovima, čak i onim koji se suočavaju s izazovima. Lancia će dobiti nove modele te će se proširiti izvan domaćeg tržišta, Maserati, Stellantisov luksuzni brend, osvježava svoju ponudu. DS Automobiles, koji je postao zasebni brend 2014. godine, nije počeo kako se očekivalo, no Stellantis ne odustaje od njega.

Abarth neovisan od 2007. godine i nastavit će prodavati snažnije Fiatove modele, dok Chrysler, nekada veliki igrač, sada nudi samo minivan Pacifica nakon što je 300C sedan otišao u historiju. Dodge je dodao Hornet u svoju ponudu, koji je zapravo Alfa Romeo Tonale u "drugoj koži", a također uvodi novi Charger s električnim pogonom i 6-cilindričnim opcijama, ali bez V8 motora.

Zanimljivo, praunuk Waltera P. Chryslera, Frank B. Rhodes Jr., nedavno je izrazio želju da Dodge i Chrysler napuste Stellantis te formiraju novi Chrysler Corporation. On traži investitore kako bi ostvario svoj plan, no čini se da se to neće dogoditi uskoro.