Tesla ugrožen u vrhu tržišta SAD-a: Hyundai i KIA preuzimaju primat
Tesla i dalje prodaje daleko više automobila, ali treba istaći da je ovoj kompaniji bila potrebna decenija da isporuči onoliko električnih vozila koliko su Hyundai i Kia uspjeli za nekoliko mjeseci. Čak je i Musk bio impresioniran.
Tajming je bio odličan za Hyundai I KIA-u s dolaskom ovih električnih modela jer se u SAD-u povećava tržišni udio i interesovanje za električnim automobilima uz sve veću brisu za zaštitu klime ali i povećanje cijena fosilnih goriva.
Također, iako postoji veliko zanimanje za električne automobile činjenica je da ponuda takvih automobila nije posebno široka. Od 30-ak modela koji se prodaju na američkom tržištu, samo nekoliko njih se može kupiti za manje od 45.000 dolara, a većinom su to relativno mali i već tehnički zastarjeli modeli Nissan Leaf-a.
S početnom cijenom od oko 40.000 dolara Ioniq 5 i EV6 nude izuzetnu ponudu prostora, napredne sigurnosne sisteme i sofisticiran kokpit s velikim ekranima, dok istovremeno svojim dizajnom i ponudom mogu privući i kupce skupljih automobila. Zahvaljujući tome Hyundai i KIA su pokrili zaista širok spektar tržišta, te je za očekivat da će nastaviti sa prodajnim uspjesima, kako u SAD-u tako i u ostatku svijeta.