Kada se Impreza našla na aukciji, očekivalo se da će biti prodana po cijeni između 222.750 i 254.670 dolara, no, automobil je premašio očekivanja, pa je novi vlasnik izdvojio 293.400 dolara.
Pravila iz 1997. godine u WRC-u su omogućavala proizvođačima da radikalno odstupe od produkcijskih automobila, što znači da više nije bila potrebna homologacija koja je omogućavala automobilu da se koristi za cestovnu vožnju. Subaru i Prodrive su stoga odbacili prethodnu Imprezu i napravili potpuno novi automobil po najnovijim pravilima. Testni automobil s brojem šasije 001 je poslužio za razvoj automobila namijenjenog za takmičenje u WRC-u 1997. godine, a sada je prodan na aukciji.
Legendarni vozač relija Colin McRae je proveo mnogo vremena vozeći automobil tokom testiranja. Pokreće ga 2,0-litarski četverocilindrični motor koji je poboljšan kako bi isporučivao više snage nego ranije. McRae je bio izuzetno zadovoljan, a automobil se pokazao uspješnim. Njegov timski kolega Piero Liatti je pobijedio u Monte Carlu na otvaranju sezone, a potom je McRae upisao pet pobjeda te je završio drugi na kraju prvenstva. Imao je samo bod manje od Tommija Makinena u Mitsubishiju. Subaru je osvojio treću titulu u nizu u poretku proizvođača.
Subaru nikad nije koristio testi model za utrke, ali jeste Procar, kada je vozač motocikala Valentino Rossi završio osmi na reliju u Monzi.
Prethodni vlasnik automobila je od Prodrivea zatražio da vrati originalni izgled automobilu. a kako sada izgleda, pogledajte na fotografijama i videu.