Komentari (18)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Godinama vozim toyotu, a ostavio w.. razlika je vidljiva u svemu, ali iako će me elektrika nadživjeti nikad ne bih i da imam para ostavio benzinsku toyotu. Ovo je baš bezobrazno skupo i u skladu sa današnjim ludim uništavanjem planete litiumom, pohlepom, hedonizmom i općim ludilom.
Ne znam kako stvari stoje u Zapadnoj Evropi, ali je kod nas s ovim elektricarima ozbiljno peglanje s punjenjem baterije, ko je osudjen na javne punjace.
To kad bi imali autoput od Sa to Tz,ovo bi sa upaljenom klimom jedva do Tuzle stiglo
zar se ovo i proizvodi još uvijek??? samo uporedi sa teslom y i prepadni se koliko je toyota u gofnima.
kao što rekoh: uporedi. onda komentariši. dragi moji emotivci. možda zato tesla raste 50% godišnje a toyota se vrti oko nule.
Prošle godine (2022) Tesla je prodala 1.3 miliona auta, a Toyota svega 5000 električnih auta (ovaj model). Kasno se Toyota uključila u ovu utrku ali Japanci su to, kada zagrizu ne puštaju. nadam se da ce u budućnosti doci dobrih stvari od njih u pogledu el. auta
Bezzzeeee
Toyota samo benzinac cisti.
Nigdje ne piše da je sav pogonski sistem preuzet od Suzuki a Suzuki dobio platforme za nekoliko modela od Toyote
Paradoxalno vozilo. Kao i sam koncept,jer neko ko ima da kesira 100-150 milja za auto, njemu nije bitno koliko trosi. Neko ko ovo polovno kupi mora bacat grah u kakvom je stanju baterija. Ovo je nešto što je na papiru okej u praksi fula Jer da nije tako svi bi do sad vozali hibride/elerkicna auta
Nećeš vjerovati divlji privatnik u BiH nije centar svijeta. Najvise auta u svijetu kupuju firme. Njima je jako bitno koliko troši ako imaju flotu od 1000 auta. Problem je sto ljudi koji rade u prodaji voze toliko km da je 300-400km dometa premalo.
Ja lično vozim Corollu Cross hybrid i ne vidim da čovjeku išta bolje u životu treba. Struja ti pomaže da smanjiš potrošnju i voziš mini SUV ispod 5l/100km uvijek sa četiri vuče i 2.0 benzincem bez velikog servisa i ostalih dizelskih kenjaža.
ima drugih nacina da izadjes iz ormara