Riječ je o Tipu 2.0 Sedicivalvole iz 1991. godine, koji je prešao 131.620 kilometara u protekle 33 godine. Uprkos starosti, prodavač tvrdi da je u jako dobrom stanju, izgledom i performansama. Prethodni vlasnici su očigledno dobro održavali automobil.
Karoseriju i dalje krasi Rosso Corsa crvena boja inspirisana Ferrarijem, a kontrast prave nelakirani branici s crvenim detaljima. Za ovu verziju su unikatni stražnji spojler i 15-inčne felge. Istina, krov i hauba imaju oštećena od grada, no to ne bi trebalo odbiti potencijalne kupce.
Retro unutrašnjost koja uključuje prednja Recaro sjedišta i stražnju klupu gotovo je netaknuta s veoma malim znakovima korištenja. Električni šiber nije funkcionalan, no ostalo je ispravno, od centralnog zaključavanja i električnih retrovizora, preko podizača stakala pa do maglenki na prednjem braniku.
Ispod haube se nalazi 2,0-litarski četverocilindrični atmosferski motor, koji isporučuje 148 KS i 173 Nm obrtnog momenta, a uparen je s petostepenim manuelnim mjenjačem. Ovaj motor potiče iz Lancijinog sedana Thema te dijeli sličnosti s poboljšanom verzijom ugrađivanom u napredniju Lanciju Deltu HF Integrale. Za razliku od Lancije s pogonom na sva četiri točka, Tipo se nudio samo prednjim pogonom.
Iako je njegova snaga uporediva s modernim osnovnim električnim modelima, ipak je bila prilično impresivna početkom devedesetih. Najsnažnija verzija Tipa hvaljena je zbog njenih perofrmansi i držanja ceste, a promovisala se kao direktni rival Volkswagenovom Golfu GTI.
Automobil je veći dio svog života proveo u Austriji prije nego je 2018. godine uvezen u Češku. Aktuelni vlasnik ga je servisirao, a fotografije prikazuju da nema problem s korozijom. Međutim, iz motora malo curi ulje, dok ventilator hladnjaka ne radi.
Očekuje se da će automobil biti prodan po cijeni između 12.000 i 15.000 eura.