Nakon nekolicine dodatnih intervencija u posljednjim fazama razvoja i testiranja, što se čini neizbježnim kada se želi napraviti supersportski automobil za korištenje na javnim cestama koji pokreće motor iz Formule 1, čini se da u Mercedesovom odjelu AMG privode kraju posao na modelu One koji bi prvi kupci trebali odvesti kući početkom 2021. godine.
U spomenutoj godini u svijet višesatnih trka izdržljivosti trebala bi ući nova klasa trkaćih automobila koja će zamijeniti preskupe i prekomplikovane LMP1 prototipe, ali prema riječima prvog čovjeka AMG-a trkaće izdanje modela One neće biti među automobilima koji će se, pored ostalih trka FIA WEC šampionata (World Endurance Championship), boriti za slavu i na čuvenoj trci 24 sata Le Mansa.
"Bit će zanimljivo vidjeti kako će se najavljeni modeli pojedinih automobilskih kompanija snaći u novoj klasi, ali uz sadašnje BoP regulative (Balance of Performance) mi za sada nemamo namjeru da učestvujemo u WEC-u", rekao je Moers i dodao da u AMG-u također nisu zainteresovani za lov na rekordnu brzinu (više od 490 km/h) Bugattijevog modela Chiron Super Sport 300+, jer ih više zanima vrijeme koje AMG One može ostvariti na stazi Nürburgring Nordschleife, što uskoro dolazi na dnevni red.
Na pitanje o evidentnom kašnjenju projekta Moers je iskreno odgovorio da su suštinske probleme oko modela One prouzrokovale aktuelne regulative oko emisije izduvnih gasova i dozvoljene buke motora koji se "vrti" do 15.000 obr/min, ali u AMG-u na kraju imaju rješenje za spomenute probleme.