Za istočnu Evropu
45

Toyota će novi motor ponuditi i uz evropsku verziju Highlandera

E. L.
S posljednjim osvježenjima Toyotinog najvećeg SUV-a koji se od 2020. godine nudi (i) kupcima u Evropi stigao je novi turbobenzinski motor s kojim je zamijenjena dosadašnja atmosferska V6 opcija.

Blago osvježen Highlander koji bi do prvih kupaca u Evropi trebao stići u posljednjem kvartalu ove godine sa sobom donosi promjene u kabini i više opcija za personalizaciju, ali najveća novost krije se ispod prednjeg poklopca Toyotinog svestranog automobila s tri reda sjedišta.

Highlander s evropskom specifikacijom pokretat će novi 2,4-litarski četverocilindarski turbobenzinac koji razvija 269 konjskih snaga i više od 400 Nm obrtnog momenta za čiju je distribuciju na jednu ili obje osovine zadužen 8-stepeni automatski mjenjač. U Toyoti obećavaju više živahnosti u odnosu na atmosfersku 3,5-litarsku V6 opciju.

Toyota će Highlander s novim turbobenzinskim motorom nuditi samo u zemljama Istočne Evrope, jer za ostatak Starog kontinenta u ponudi i dalje ostaje samo poznata hibridna pogonska opcija koju čini 2,5-litarski četverocilindarski benzinac potpomognut elektromotorima.

Ostatak novosti odnosi se na veći 12,3-inčni display multimedijalnog sistema. Drugačija je i trodimenzionalna/adaptivna digitalna instrumentna tabla, a značajno je unaprijeđen i navigacioni sistem. U standardnoj opremi je podloga za bežično punjenje mobitela, a bežično je i povezivanje s aplikacijom Apple CarPlay.