Napravljen za potrebe homologacije aktuelnog Yarisa s kojim se Toyota Gazoo Racing takmiči u Svjetskom rally šampionatu (WRC – World Rally Championship), ubjedljivo najsnažniji automobil iz B segmenta sa sobom je donio 1,6-litarski trocilindarski turbobenzinski motor sa 261 KS za čiju je distribuciju na obje osovine zadužen ručni 6-stepeni mjenjač.
Dvije godine nakon premijere "ljutog“ Yarisa u Toyoti i njenom odjelu za trkaće aktivnosti Gazoo Racing intenzivno pripremaju i opciju s papučicom manje, pa će se GR Yaris potencijalnim kupcima u dogledno vrijeme nuditi i u kombinaciji sa superbrzim automatskim 8-stepenim mjenjačem.
Očekivano, vozač(ica) će imati mogućnost ručne izmjene stepena prijenosa s polugama ispod upravljača, a u Toyoti kažu da će GR Yaris s automatskim mjenjačem biti štedljiviji, ali neće izgubiti ništa od svojih "ratobornih" osobina.
Podsjećanja radi, najsnažniji Yaris razvija 229 km/h i iz mjesta do „stotke“ stiže za 5,5 sekundi. Cijena rally priče: od 74.710 do 86.640 KM.