Toyota u BiH: Neometane isporuke, veliki planovi i društvena odgovornost
Pored toga, u ovako teškim vremenima za poslovanje i distribuciju Toyotin slavni koncept proizvodnje "just in time" pokazao je sve svoje prednosti te je upotpunjen preciznim i pametnim planiranjem zaliha. Zahvaljujući tome Toyota je jedna od rijetkih marki koja nema prekide proizvodnje i distribucije, a to u našoj svakodnevici znači da je svaki prodajni salon Toyote u Bosni i Hercegovini pun, te da ni flotne narudžbe ne predstavljaju problem. U Toyoti su uvjereni da će upravo zahvaljujući ovome u narednom periodu imati vrlo uspješno poslovanje i dobre prodajne rezultate.
Odlični rezultati i još veće ambicije
Ozbiljan i planiran pristup su prepoznali i naši kupci pa je ovu godinu prepunu izazova Toyota u BiH uspjela zaključiti sa oko 580 prodanih automobila, što ovu marku postavlja na treće mjesto našeg tržišta i sa ukupnim udjelom od 7 odsto. Posebna zanimljivost je da u vrijeme kada svi prave zaokret prema ekološkim i električnim automobilima Toyota već na našem tržištu prodaje 36 odsto hibridnih automobila od ukupnog broja prodanih.
Kao velike i važne novitete na našem tržištu Damir Višošević, direktor kompanije Toyota BiH, istakao je dolazak novog crossovera Yaris Cross, kao i velikog SUV-modela Highlander. Oba modela su potpuni noviteti u ponudi ove marke, a izuzetno dobru reakciju i veliki interes zabilježili su za Yaris Cross koji u ovaj segment donosi neke opcije i novosti koje drugi konkurenti ne nude.
Zahvaljujući ovom proširenju ponude, ali i činjenici da globalna kriza u distribuciji i nestašica poluprovodnika gotovo nije imala uticaja na Toyotu, ova marka ima još veće ambicije za narednu godinu.
Tako samo na našem tržištu iz Toyote planiraju da će u 2022. godini imati preko 15 odsto više isporuka u odnosu na 2019. godinu koja se koristi kao zadnje realno mjerilo tržišnih kretanja prije globalne pandemije. S obzirom na to da uz ova dva modela u narednoj godini stiže i novi Aygo X mini crossover, kao i Corolla Cross ali i potpuno električni SUV model bZ4X, izvjesno je da su ovi planovi Toyote u BiH vrlo realni ali i hvale vrijedni.
Lokalna kompanija koja kontinuirano raste
Toyota BiH sa pravom voli istaći da je riječ o lokalno smještenoj kompaniji sa domaćim kadrom, što je na našem tržištu, na žalost izuzetak. Također, treba istaći da se mogu pohvaliti da njihovi zaposlenici obavljaju zadatke i za ostala tržišta Toyote u regiji, te se time zaista stvara velika dodatna vrijednost i pozitivna ukupna slika. Da je riječ o dobrom pristupu potvrđuje činjenica da Toyota BiH kontinuirano raste, te samo u narednoj godini bi sa 11 zaposlenih trebali "porasti" na 15 zaposlenika.
Posebnu svijest o okruženju Toyota BiH je prepoznala i pokazala kroz pružanje podrške olimpijskim i paraolimpijskim sportistima Bosne i Hercegovine.
Kroz posebno zanimljiv serijal videa Toyota BiH je provela hvale vrijednu promociju paraolimpijskih sportista Bosne i Hercegovine, dok je istovremeno pružila i još konkretniju podršku kroz sponzorstvo Olimpijskog Saveza BiH.
Neminovna elektrifikacija i prepreke u BiH
Ovom prilikom iz Toyote BiH su posebnu pažnju skrenuli na globalne planove Toyote ali i regulative koje nas uskoro očekuju u Evropi. Naime, do 2035. godine u zemljama Evropske Unije prodaja automobila sa motorima sa unutrašnjim sagorijevanjem neće biti dozvoljena, a Toyota kao marka koja je prije još 20 godina ponudila hibridne modele će biti spremna za tu tranziciju. Tačnije, Toyota već sada nudi aktuelne modele sa četiri različite vrste motora, i to BEV (potpuno električni), FCEV (gorive ćelije), HEV (hibrid) i PHEV (priključni hibrid), dok kao finalno i najbolje rješenje za budućnost vidi pogon na hidrogen.
U takvom okruženju ali i smjeru kretanja autoindustrije Bosna i Hercegovina za sada ostaje neslavni izuzetak kao zemlja koja uopšte ne prepoznaje ekološke automobile, tačnije dodatno finansijski opterećuje njihovu kupovinu. Taj problem doslovno iz dana u dan postaje sve veći jer takvim tempom dolaze i električni i hibridni automobili na tržište.