Prema posljednjim informacijama u Toyoti ne odustaju od ranije najavljene sportske verzije Corolle koja će se uskoro pridružiti slično koncipiranim modelima koje nudi Volkswagen, Renault, Honda, Ford, Hyundai...
U odjelu Gazoo Racing u kojem su zaduženi za Toyotine trkaće aktivnosti i cestovne modele koji treba da "lete i leže“ intenzivno razvijaju Corollu koja će, nakon Supre i aktuelnog Yarisa, biti treći Toyotin model s oznakom GR, a u prodaji bi trebala biti najkasnije do 2022. godine.
Nezvanično, najsnažniju Corollu trebao bi pokretati isti 1,6-litarski trocilindarski turbobenzinski motor koji u najsnažnijem GR Yarisu razvija nešto više od 260 konjskih snaga i 360 Nm najvećeg obrtnog momenta, ali se spominje da veća GR Corolla (zbog ukupne mase) neće imati integralni pogon koji GR Yaris (pored činjenice da je najsnažniji model B segmenta) čini tako posebnim.
U kombinaciji s ručnim 6-stepenim mjenjačem, adekvatno ukrućenom karoserijom i performansama prilagođenom ovjesu i kočnicama, GR Corolla bi s planiranom početnom cijenom trebala biti direktan konkurent Golfu GTI, a Toyota će automobil prodavati i u Evropi i u Sjevernoj Americi.