Automobil je dizajniran tako da kombinuje vizuelna poboljšanja i poboljšanja performansi, dobio je body kit napravljen od plastike ojačane karbonskim vlaknima, a čini ga sportski prednji lip spojler, mala krilca, karbonska kućišta bočnih retrovizora, proširenja pragova, stražnji spojler i još nekoliko sitnica. Audi je očekivano dobio ABT-ov izduvni sistem s četiri mat crna završetka izduvnih cijevi od nehrđajućeg čelika promjera 102 mm. Također, krase ga i 22-inčne ABT High Performance HR felge.
Fotografije unutrašnjosti nisu objavljene, ali se zna da sadrži doata karbona uključujući ručicu mjenjača, lopatice za promjenu stepena prijenosa, dijelove armaturne ploče, a na pragovima će biti pločice s oznakom broja primjeraka "1 of 25". Također, pripremljene su i specijalne patosnice.
ABT je poradio i na performansama, tako da su postavljeni novi stabilizatori koji značajno smanjuju naginjanje.
ABT Power S paket povećava snagu Audijevog 4,0-litarskog twin-turbo V8 motora tako da razvija 690 KS i 878 Nm obrtnog momenta u odnosu na standardnih 591 KS i 799 Nm.
Kako se to odnosi na ubrzanje, nije otkriveno, ali je Audi sigurno brži od standardnog koji do "stotke" stiže za 3,5 sekundi i ostvaruje maksimalnu brzinu od 305 km/h.
ABT će ponuditi 25 primjeraka, a cijena nije javno objavljena.