Što se tiče eksterijera, ABT je pripremio širi body kit agresivnijeg izgleda zbog kojeg automobil djeluje impresivnije i dominantnije "u retrovozoru". Blatobrani su prošireni, a prednji spojler izraženiji, dok su pragovi nešto "mišićaviji".
Stražnji dio modela SQ5 je također doživio promjene, među kojima je novorazvijeni izduvni sistem s karbonskim završecima cijevi koje su zamijenile ukrasne hromirane na standardnom modelu. Završeci izduvnih cijevi dolaze s bočnih strana difuzora koji ističe sportski duh automobila, kao i istaknuti krovni spojler.
U ponudi je nekoliko setova naplataka od legura veličine od 20 do 22-inča. ABT je pripremio ovjes i opruge koje omogućavaju vlasnicima da spuste crossover do 60 milimetara, zbog čega SQ5 izgleda više kao veći hatchback nego kao CUV. Tuner ističe da spojler nije zadužen za estetiku, nego da unapređuje stabilnost.
Promjene ne bi bile previše značajne da se tuner nije pozabavio 3,0-litarskim V6 motorom s turbopunjačem koji sada isporučuje 425 KS i 550 Nm obrtnog momenta. Podsjećanja radi, fabričke brojke iznose 354 KS i 500 Nm obrtnog momenta.
Više snage definitivno znači smanjenje potrebnog vremena za ubrzanje od 0 do 100 km/h, koje za standardni model iznosi 5,4 sekunde. O maksimalnoj brzini nema informacija, ali Audi postavlja elektronsko ograničenje brzine na 250 km/h.
ABT nije objavio fotogrtafije unutrašnjosti, ali je saopćio da je krase detalji od karbonskih vlakana uključujući start/stop dugme. Kada se otvore, ispod vrata se projektuje ABT-ov logo.