Novi Q5 je baziran na Audijevoj Premium Platform Combustion (PPC) platformi i u Evropi će se prodavati s tri verzije motora od kojih svaka uključuje blagi hibridni sistem s baterijom kapaciteta 1,7 kWh te električnim motorom koji isporučuje 24 KS i 230 Nm obrtnog momenta.
Osnovu ponude čini 2,0-litarski TFSI motor, koji razvija 204 KS i 340 Nm obrtnog momenta, a snaga se prenosi na prednje točkove iako postoji opcija pogona na sva četiri točka. Evropljanima će na raspolaganju biti i 2,0-litarski TDI motor 204 KS i 400 Nm obrtnog momenta. S druge strane, snažniji model SQ5 ispod haube ima 3,0-litarski TFSI 6-cilindrični motor, koji nudi 367 KS i 550 Nm obrtnog momenta.
Zahvaljujući novoj platformi te unaprijeđenom ovjesu i sistemu upravljanja, Q5 je osjetno udobniji od modela koji zamjenjuje. Standardni modeli su opremljeni Frequency Selective amortizerima, dok je opciono moguće dobiti zračni ovjes s adaptivnim amortizerima. Ovjes modela SQ5 ima više sportske postavke.
Unutrašnjost je promijenjena, ali ipak nije riječ o radikalnim odstupanjima od postojećih Audijevih modela. Zakrivljeni ekran sadrži 11,9-inčni digitalni instrument klaster i 14,5-inčni MMI infotainment display, a na strani suvozača nalazi se 10,9-inčni ekran. Ispred vozača je standardni upravljač s ravnim donjim dijelom, no nažalost nema fizičkih kontrola, dugmadi ili kontrola klima uređaja, nego se svemu pristupa putem ekrana. Zanimljivo, infotainment sistem koristi Android Automotive OS te uključuje pristup aplikacijama uključujući YouTube. Head-up je još jedna stavka na listi opcija.
Iz Audija kažu da je novi Q5 prostraniji nego ikada prije. Stražnja sjedišta se mogu prilagođavati te imaju mogućnost naginjanja. Ostale važne funkcije uključuju bežični i hlađeni punjač za mobitele, dva USB-C porta smještena naprijed te dva nazad, a pune uređaje snagom do 100W, što je dovoljno i za laptop.
Dizajn SUV-a je elegantniji nego ikad ranije. Pametni detalji, uključujući obline i nabore, čine da Q5 izgleda manji nego što zapravo jeste. Mnogima će se svidjeti to što ne dominiraju oštre linije i dramatični uglovi. Među ključnim vanjskim elementima je druga generacija digitalnih OLED stražnjih svjetala, koja mogu upozoriti ostale učesnike saobraćaja na nesreće i kvarove prikazujući prilagođenu grafiku. Naprijed su standardna Matrix LED s osam podesivih svjetlosnih potpisa za dnevna svjetla.
Što se tiče cijena, Q5 će se kretati od 52.300 eura, dok će za novi SQ5 biti potrebno izdvojiti najmanje 82.900 eura.