Na kraju se ispostavilo da su u renomiranoj njemačkoj kompaniji Alpina bili preskromni kada su na posljednjem Sajmu automobila u Ženevi najavljivali da će njihov posljednji B7 razvijati 310 km/h, jer je Alpina kupcima ponudila ultraluksuznu limuzinu koja razvija 330 km/h.
Alpininu najsnažniju "Sedmicu" i dalje pokreće 4,4-litarski V8 biturbo motor u koji je s posljednjim poboljšanjima "smješteno" 608 konjskih snaga, a vrijednost najvećeg obrtnog momenta sada iznosi 800 Nm.
Za prijenos snage na obje osovine brine ZF-ov 8-stepeni automatski mjenjač, a spomenute brojke dovoljne su da ogromni B7, čija masa iznosi 2.110 kilograma, od 0 do 100 km/h stiže nakon samo 3,7 sekundi.
S obzirom na to da BMW i dalje nema namjeru praviti M7, izvanredna Alpina B7 ostaje jedina opcija kojom se ljubitelji bavarskih automobila ravnopravno mogu suprotstaviti sličnim modelima koje nude u AMG-u, Audiju i Porscheu.
Cijena trkanja u luksuznom okruženju s većim međuosovinskim rastojanjem: 136.583 eura.