Terenac nosi naziv Defender Spec 1.2 i nasljednik je Defendera Ultra V8 iz 2018. godine, koji je proizveden u 53 primjerka od kojih je svaki koštao 215.000 eura. "Novi" Defender 1.2 je ograničen na svega 15 primijeraka, a cijene nisu javno objavljene.
Defender Spec 1.2 dolazi bez vitla, visokog usisa zraka (snorkel) i drugih off-road komponenti koje je imao Ultra V8, ali posjeduje off-road gume dimenzija 305/70, elektronski prilagodljive amortizere sa Sport i Soft podešavanjima,
Terenac pokreće 4,7-litarski atmosferski V8 motor uparen sa 6-stepenim automatskim mjenjačem koji razvija 278 KS i 440 Nm obrtnog momenta. Za zaustavljanje se brinu AP Racing kočnice.
Ares je ugradio LED svjetla, šire blatobrane zbog masivnih točkova, kao i poklopac motora, rešetku hladnjaka i okvire svjetala napravljene od karbonskih vlakana. U unutrašnjosti također ima detalja od karbona, ovaj materijal krasi upravljač, a i stražnja strana prednjih sjedišta je napravljena od karbona. Unutrašnjost je presvučena crvenom kožom, prozori u trećem redu su veći, a tu je i novi panoramski stakleni krov.
Defender je dobio i moderni infotainment sistem, grijane retrovizore i slično.