Tuner ističe da je automobil napravljen da ispuni vizije entuzijaste koji je želio ostvariti svoj san, a uprkos tome što sadrži brojna poboljšanja izgleda i performansi, ipak je zadržao DNK originalnog Turba.
Najuočljivija promjena izgleda je diksni spojler na poklopcu motora koji daje coupeu "retro vibraciju" koju ima i 911 Carrera 2,7 RS.
Tu je i novi set felgi od legura u dva tona, a dizajn je sličan Fuch felgama korištenih za Carreru 2.7 RS od sredine sedamdesetih godina prošlog stoljeća.
Unutrašnjost je presvučena kožom i tartan tkaninom, na armaturnoj ploči i vratima su novi dekorativni elementi, a ugrašen je i Porscheov specijalni infotainment sistem namijenjen klasičnim automobilima. On je smješten u centralnu konzolu, a iza upravljača se nalazi novi klaster.
Ares je poradio i na 3,6-litarskom motoru koji je dobio veći turboopunjač i međuhadnjak, a snaga je povećana sa 360 na 425 konjskih snaga.
O performansama i cijeni zasad nema informacija.