U Koenigu nisu željeli zadržati izgled Porschea 911 Turbo, nego su izradili karoseriju od fiberglasa koja je i dalje vizuelno privlačna. Ova karoserija je donijela mnoštvo promjena, od redizajnirane prednje maske s novim nosom, prilagođenih panela pa do prednjih svjetala preuzetih od Porschea 928. Također, profil izgleda drugačije zahvaljujući ispupčenim ventilacijskim otvorima i izvajanim stražnjim lukovima točkova. Dok neki dijelovi karoserije izgledaju kao da su "istopljeni", ipak se ne može reći da automobil ne izgleda dramatično.
Nazad se nalazi ogromni spojler u obliku pačijeg repa, kao i set svjetala preuzet od Audija 200 Turbo. Automobil je lakiran u klasičnu Guards crvenu boju.
Koenig je poradio i na mehanici te je modificirao 3,3-litarski twin-turbo 6-cilindrični motor, koji razvija između 480 i 550 KS ovisno o pritisku turbine, što je više nego dvostruko u odnosu na originalnu snagu modela 911 Turbo. Ugrađeni su i novi bušeni diskovi, kao i prednja balans šipka, ojačani stabilizatori i Bilstein amortizeri. Novi izduvni sistem zaokružuje ključne promjene.
Unutrašnjost je presvučena kožom u boji šampanjca.
Automobil je prešao 24.253 kilometra te je detaljno servisiran u januaru, što je koštalo više od 20.000 dolara.
Očekuje se da će novi vlasnik za Road Runner izdvojiti između 170.000 i 190.000 dolara.