Audijev najveći, najsnažniji i najluksuzniji model još od prve generacije koja je predstavljena 1996. godine krije se iza oznake S8, a omiljeni model koji se proslavio "i zvukom i slikom“ u nekoliko holivudskih filmskih ostvarenja u svom četvrtom izdanju pokreće 4-litarski V8 biturbo motor čijih je 571 KS dovoljno da 5,17 metara duga i 2.230 kilograma teška karoserija od 0 do 100 km/h stigne za 3,8 sekundi i razvije elektronski ograničenih 250 km/h.
A onda su u ABT-u došli na ideju da vlasnicima aktuelnog Audija S8 ponude verziju kakvu bi u Ingolstadtu, ako bi odlučili da je prave, vjerovatno nudili uz oznaku RS8.
Iza minimalnih intervencija na karoseriji (samo mali karbonski spojler na poklopcu prtljažnika) krije se ABT-ov (R)S8 uz koji se mogu naručiti drugačije i za broj veće crne aluminijske felge, ali se suština priče u ovom slučaju odnosi na posao koji je urađen ispod prednjeg poklopca.
S novom centralnom upravljačkom jedinicom 4-litarski V8 motor raspolaže sa 700 KS i 880 Nm najvećeg obrtnog momenta, što automobil od 0 do 100 km/h "ispaljuje“ za 3,4 sekunde (0,4 sekunde brže od standardnog modela) i gura do skoro 270 km/h, a u Kemptenu nisu propustili da naglase da njihov Audi S8 do "stotke“ iza sebe ostavlja aktuelni Porsche 911 Carrera 4S.