Nakon Lancia Delta Integrale i BMW M3 (E30) restomoda, firma iz Wuppertala je nastavila niz sportskih automobila iz prošlosti, a to je fenomenalni BMW 2002 Tii s fabričkim modifikacijama iz Alpine.
U "srcu" ove klasične zvijeri je 2,0-litarski M10 redni četverocilindrični motor s jednostrukim sistemom gasa i Alpininu usisnu granu. Manhart je ugradio i K&N zračnu kutiju te je napravio druge manje hardverske nadogradnje, što je rezultiralo značajnim povećanjem snage motore. Izvorno je motor razvijao 130 KS i 178 Nm obrtnog momenta, no tuningom je iz njega izvučeno 200 KS i 215 Nm obrtnog momenta.
Iako 200 KS nije impresivno za današnje standarde, ipak treba imati na umu da je ovaj sportski automobil težak samo oko 998 kilograma. Pored velikog povećanja snage, Manhart se pobrinuo i za novi izduvni sistem koji je učinio automobil još glasnijim. Unaprijeđen je i kočioni sistem koji se temelji na onom s modela 323i iz generacije E21.
Manhart Classic Car je ugradio Raab ovjes od KW-a, koji je osigurao sportsko upravljanje, a time i korištenje nove snage. Wiechersova uporna spona daje na krutosti, što unapređuje stabilnost automobila i preciznost upravljana.
Na automobilu su originalne Alpinine felge s gumama dimenzija 215/40 R16 naprijed i 225/40 R16 nazad. Felge su u klasičnoj srebrnoj boji te su savršeno poravnane ispod automobila zahvaljujući 25 mm distancerima naprijed i nazad.