BMW M4 DTM Championship Edition razvija 708 KS zahvaljujući Manhartu
Rijetki automobil je prošao tretman uglednog tunera u kojem je unaprijeđen izgled, ali i performanse motora.
Ispod haube automobila nazvanog Manhart MH4 GTR nalazi se BMW-ov S55 twin-turbo 3,0-litarski redni šestak, koji je u standardnom modelu razvijao 500 KS i 600 Nm obrtnog momenta te omogućavao ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 3,8 sekundi. Ipak, nakon Manhartove "magije", isti motor isporučuje 708 KS i 980 Nm obrtnog momenta, a to je rezultat unapređenja turbopunjača i ugradnje novih komponenti. Riječ je o novim međuhladnjacima, cijevima i karbonskom usisu, a kako bi sve funkcionisalo savršeno, remapirana je ECU jedinica. Karbon-keramičke kočnice su ostale iste.
Eksterijer izgleda drugačije zahvaljujući asortimanu detalja koje je dodao Manhart, a oni uključuju karbonski prednji lip spojler, karbonske dodatke na pragovima, crveno - bijelu Marlboro Motorspors livreju, stražnji lip spojler na poklopcu prtljažnika i karbonske bočne retrovizore.
Veliko stražnje krilo i difuzor se posebno ističu, a nazad su i četiri završetka izduvnih cijevi promjera 100 mm s karbonskom završnom obradom. Izduvni sistem napravljen od nehrđajućeg čelika ima kontrolu ventila te mijenja fabrički sistem od titanija.
Manhart nudi i trkaći downpipe sistem bez katalizatora, no namijenjen je izvozu.
Promjene "zaokružuje" set 20-inčnih Concave One felgi s Michelin gumama.
U unutrašnjosti automobila su i dalje Recaro kadice te zaštitni kavez, a Manhart je dodao Awron display koji mijenja jedan od centralnih ventilacijskih otvora.
DTM Championship Edition dolazi dobro opremljen već iz BMW-a, tako da su na raspolaganju klima uređaj, parking senzori, retrovizori s automatskim zatamnjivanjem, adaptivna LED prednja svjetla i navigacija.