Izgled i performanse
10

BMW M4 DTM Championship Edition razvija 708 KS zahvaljujući Manhartu

D. B.
Manhart je ponosno predstavio svoj novi projekt baziran na jednom od svega 200 proizvedenih primjeraka modela M4 DTM Championship Edition (2016).

Rijetki automobil je prošao tretman uglednog tunera u kojem je unaprijeđen izgled, ali i performanse motora.

Ispod haube automobila nazvanog Manhart MH4 GTR nalazi se BMW-ov S55 twin-turbo 3,0-litarski redni šestak, koji je u standardnom modelu razvijao 500 KS i 600 Nm obrtnog momenta te omogućavao ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 3,8 sekundi. Ipak, nakon Manhartove "magije", isti motor isporučuje 708 KS i 980 Nm obrtnog momenta, a to je rezultat unapređenja turbopunjača i ugradnje novih komponenti. Riječ je o novim međuhladnjacima, cijevima i karbonskom usisu, a kako bi sve funkcionisalo savršeno, remapirana je ECU jedinica. Karbon-keramičke kočnice su ostale iste.

Eksterijer izgleda drugačije zahvaljujući asortimanu detalja koje je dodao Manhart, a oni uključuju karbonski prednji lip spojler, karbonske dodatke na pragovima, crveno - bijelu Marlboro Motorspors livreju, stražnji lip spojler na poklopcu prtljažnika i karbonske bočne retrovizore.

Veliko stražnje krilo i difuzor se posebno ističu, a nazad su i četiri završetka izduvnih cijevi promjera 100 mm s karbonskom završnom obradom. Izduvni sistem napravljen od nehrđajućeg čelika ima kontrolu ventila te mijenja fabrički sistem od titanija.

Manhart nudi i trkaći downpipe sistem bez katalizatora, no namijenjen je izvozu.

Promjene "zaokružuje" set 20-inčnih Concave One felgi s Michelin gumama.

U unutrašnjosti automobila su i dalje Recaro kadice te zaštitni kavez, a Manhart je dodao Awron display koji mijenja jedan od centralnih ventilacijskih otvora.

DTM Championship Edition dolazi dobro opremljen već iz BMW-a, tako da su na raspolaganju klima uređaj, parking senzori, retrovizori s automatskim zatamnjivanjem, adaptivna LED prednja svjetla i navigacija.