I dok su neke komponente korištene za modele prije facelifta ostale iste, njemački tuner je morao razviti novi prednji spojler, umetke za branike, detalje stražnjeg branika i dodatke za blatobrane.
Vizuelno, X5 M i X6 M su dobili haube agresivnijeg izgleda s naglašenim ispupčenjima koja ukazuju na snagu motora. Branik je sličan standardnom, no dobio je karbonske detalje na pravim mjestima.
Sportski pragovi stvaraju iluziju nižeg ovjesa, što doprinosi sportskom stavu. Oba modela su dobila po dva spojlera, jedan na krovu i jedan na vratima prtljažnika, kao i dodatke za blatobrane i stražnji branik.
Karbonski dijelovi ne samo da unapređuju izgled, nego istovremeno poboljšavaju aerodinamiku i smanjuju težinu modela, no preciznih detalja o tome nema. Kupci mogu komponente pričvrstiti ljepilima ili šarafima.
Kupci od Manharta mogu kupiti komponente odvojeno i samo one koje žele. Također, moguće je miješati kovana i tkana karbonska vlakna za istinski unikatni izgled.
BMW je predstavio obnovljene modele X5 M i X6 M prošle godine s novim S68 4,4-litarski twin-turbo V8 motorom, koji razvija 625 KS i 750 Nm obrtnog momenta. Ako to nije dovoljno, Manhart podiže snagu na više od 800 KS.