Brabus i dalje ima kreaciju na osnovici Mercedesovog modela SL koja se krije iza imena legendarnog osnivača kompanije (Bodo Buschmann) u kojoj ispod otvorenog neba mogu uživati četiri osobe, ali su u slučaju modela Rocket GTS pripremili SL s nešto dužim čvrstim fiksnim krovom, trećim vratima i prtljažnikom u koji se može ubaciti više kofera.
Da bi dobili SL s oblikom karoserije koji se popularno naziva Shooting Brake u Bottropu su na standardnoj platformi postavili nove karoserijske panele koji su, do posljednjeg, napravljeni od karbona. Prostor ispod izrazito proširenih blatobrana popunjen je kombinacijom tamnih 21 i 22-inčnih felgi na kojima su gume Continental SportContact7 dimenzija 275/35/21 (naprijed) i 335/25/22 (nazad). Pored karbona, smanjenju mase pomoglo je ukidanje elektrosklopivog krova.
Očekivano, za osnovicu projekta korištena je najsnažnija verzija SL-a (Mercedes-AMG SL63 S E Performance) čijem 4-litarskom V8 biturbo motoru asistira elektromotor iznad zadnje osovine. Opet očekivano, kombinovana snaga AMG PHEV paketa (816 KS) nije bila dovoljna, pa su Brabusovci uz višestruke dorade i povećanje radne zapremine motora (na 4,4 litara) stigli do 1.000 „konja“. Uz 1.820 Nm najvećeg obrtnog momenta (400 Nm više od standardnog) za čiju je distribuciju na obje osovine zadužen dorađen 9-stepeni automatski mjenjač, Raketa za četiri osobe iz mjesta do "stotke" stiže za 2,7 sekundi i razvija elektronski ograničenih 317 km/h. Kažu da bez limitatora ide mnogo brže.
U Bottropu su se pozabavili i kočnicama i adaptivnim ovjesom, ali nisu otkrili cijenu i broj primjeraka koje će napraviti. Jedno je sigurno, neće ih biti mnogo.