Dok svijet čeka da Mercedesov AMG odjel predstavi najsnažniju verziju na osnovici nedavno predstavljene nove generacije C-Klase (W206), u Bottropu ne gube vrijeme, pa su umjesto čekanja na novi C63 za svoju klijentelu pripremili dvije dorađene verzije iz trenutne ponude za C-Klasu.
Uz nekolicinu karbonskih komponenti na karoserijama čije su podnice približene tlu dodatnih 30 milimetara, u Brabusu su za obje karoserijske verzije C-Klase pripremili i izduvni sistem s četverostrukim završecima s kojim su demonstrirali da četiri „topa“ mogu imati i C-Klase koje "ne potpisuje“ AMG.
Brabusova kreacija na klasičnoj trovolumenskoj karoseriji koja se krije iza oznake B30 nastala je na osnovici Mercedesa C300 4Matic. Dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor umjesto standardnih 258 KS i 400 Nm razvija 300 KS i 450 Nm najvećeg obrtnog momenta. Najveća brzina i dalje je (elektronski ograničenih) 250 km/h, ali B30 iz mjesta do "stotke“ stiže za 5,8 sekundi, 0,2 sekunde brže od standardne verzije.
Za ljubitelje dizela u praktičnijoj karoseriji Brabusovo rješenje krije se iza oznake D30. Dvolitarski četverocilindarski dizelski motor sa dva turbopunjača koji pokreće Mercedes-Benz C300d raspolaže sa 306 KS i 600 Nm (41 KS i 50 Nm više od standardnog), a s dodatnim potencijalom ispod prednjeg poklopca "Wagon“ od 0 do 100 km/h stiže za 5,6 sekundi i razvija 250 km/h.
Na potencijalnim kupcima Brabusovih modela B30 i D30 je da izaberu između nekoliko ponuđenih aluminijskih felgi promjera od 18 do 20 inča, a u Bottropu već poslovično nude i mnogo opcija za uređenje/personalizaciju unutrašnjosti.