Callum pretvorio Jaguar C-X75 u superautomobil legalan za cestu
Callum je obavio sjajan posao, modificirao je eksterijer i aktivnu aerodinamiku, ali i pogon te unutrašnjost automobila. Novi projekt slijedi put prvog projekta iz februara 2024. godine, što znači da su dva od četiri prototipa C-X75 prošla Callumov tretman i stekla status automobila legalnih za cestu. Novi projekt je baziran na Car 001 primjerku te je čak i bolji od prethodnog zahvaljujući nizu modifikacija.
Ian Callum je opisao Jaguar C-X75 kao automobil velikog i neispunjenog potencijala. U novom projektu je zajedno sa svojom ekipom "kombinovao želje kupca sa pažljivo razvijenim rješenjima, kako bi C-X75 dobio zadovoljavajući zaključak koji zaslužuje oduvijek".
Tim je proveo više od hiljadu sati usavršavajući karoseriju. Smanjeni su razmaci između panela, automobil je lakiran u Willow zelenu boju, dok ostali detalji uključuju okvire prozora od brušenog aluminija, poliranu metalnu rešetku hladnjaka i unikatni poklopac rezervoara goriva, kao i karbonske detalje u stražnjem dijelu. Konačno stražnja svjetla su poboljšana u smislu difuzije svjetlosti, a oznaka C-X75 je ugravirana na izduvnu cijev.
Callumove promjene nisu samo učinile automobil ljepšim, nego je novi paket aktivne aerodinamike poboljšao stabilnost i upravljivost te ima funkciju zračne kočnice. Od prototipa su preuzete 20 i 21-inčne felge.
Spartanska unutrašnjost filmskog automobila transformisana je u luksuzan, moderan i udoban prostor. Armaturna ploča, centralna konzola i ručica mjenjača su redizajnirani, a tu je i novi upravljač te kadice presvučene Bride of Weir kožom te ih krase tamno zeleni i krem tonovi.
Taktilne rotirajuće komande na kosoj centralnoj konzoli imaju integrisane ekrane osjetljive na dodir, a sve ostale funkcije se kontrolišu putem panela postavljenog na krovu. Automobil je dobio bežični punjač, Apple CarPlay integraciju, prilagođeno ozvučenje i digitalni retrovizor. Callumovi inženjeri su ugradili klima uređaj te su unaprijedili zvučnu izolaciju automobila i poradili na vibracijama.
Jaguar C-X75 je zadržao svoj originalni 5,0-litarski V8 motor s kompresorom, koji je sada uparen s novim sedmostepenim automatskim mjenjačem s dvostrukim kvačilom. Snaga se prenosi na stražnje točkove. Novi softver i elektronika čine da superautomobil bude korisniji za svakodnevnu vožnju, dok je dinamičniji sportski mod također dostupan te "zaoštrava" promjenu stepena prijenosa i odgovor na pritisak na papučicu gasa. Također, izduvni sistem je glasniji.
Radilo se i na ovjesu, tako da je dodan hidraulični sistem podizanja prednjeg dijela u svrhu izbjegavanja oštećenja podvozja prilikom prelaska preko ležećih policajaca i drugih prepreka na cesti.
Koliko su modifikacije drugog primjerka Jaguara C-X75 koštale, nije objavljeno.
Ostaje da se vidi da li će vlasnici preostala dva prototipa također kontaktirati Callum za slične tretmane.