Hyundai Ioniq 5 N ima agresivan izgled koji zadovoljava većinu, no ima i onih koji žele vidše od toga. Čini se da Coga ima rješenje, koje je predstavljeno na sajmu Indonesia Modification Expo u Džakarti.
Ioniq 5 više ne izgleda kao crossover zahvaljujući značajnim modifikacijama koje su ga transformisale u snažni hatchback. Dizajn body kita inspirisan je uličnim utrkama, ali je tuner ipak ostao vjeran Hyundaijevom futurističkom dizajnerskom jeziku.
Proširenja blatobrana su dodatno povećala širinu automobila te se slažu s novim prednjim branikom, a tu je i veliki prednji usisnik iako nema motora s unutrašnjim sagorijevanjem.
Paket uključuje prednji spliter koji izgleda kao da je napravljen od karbona, aerodinamične pragove i proširenja stražnjeg branika s integrisanim difuzorom.
Nazad je dvostruko stražnje krilo slično onim koje imaju WRC automobili. Iako poboljšava izgled, ovo krilo zapravo povećava otpor zraka i smanjuje domet električnog automobila.
Izgled eksterijera "zaokružuju" široke Rotiform felge u crnoj boji sa Advan gumama. Automobil je spušten pomoću prilagodljivog zračnog ovjesa.
Uprkos sportskom izgledu koji podsjeća na trkaći automobil, Ioniq 5 zapravo pokreće jedan električni motor standardnog dometa. To znači da isporučuje 168 KS i 350 Nm obrtnog momenta, a napaja ga baterija kapaciteta 58 kWh. S druge strane, Ioniq 5 N razvija 641 KS i 740 Nm obrtnog momenta zahvaljujući dva električna motora i bateriji kapaciteta 84 kWh.