Mansory nudi brojne opcije za "potpunu konverziju" Ferrarija Rome, a koje izgled automobila čine dramatičnijim. Riječ je o body kitu izrađenom od karbonskih vlakana, a unutrašnjost je također doživjela poboljšanja. Tuner nije propustio priliku da poveća snagu Ferrarijevog motora.
Model Roma je dobio agresivniji prednji branik s novo rešetkom te dodalne usisnike zraka s krilcima. Poklopac motora je također nov te sadrži drijelove s izloženim karbonom inspirisane modelom 812 Competizione.
Profil otkriva istaknutije splitere, "lažne" bočne rešetke i duge ekstenzije na vratima, aerodinamična kućišta bočnih retrovizora. nove 21-inčne prednje te 22-inčne stražnje felge. Nazad dominira masivni difuzor s četiri završetka izduvnih cijevi, centralnim štop svjetlom i crvenim detaljima. Istaknuti lip spojler čini stražnja svjetla tanjim, a tu je i Mansoryjev dio u bazi stražnjeg stakla.
Body kit je u potpunosti napravljen od karbonskih vlakana,
U unutrašnjosti je Mansory stavio vlastiti logotip na upravljač, sve je presvučeno novom kožom crvene boje s crnim detaljima, a tu su i karbonsi pragovi.
Ferrarijev 3,9-litarski twin-turbo V8 motor sada umjesto 612 KS i 760 Nm obrtnog momenta razvija "zdravih" 700 KS i 865 Nm obrtnog momenta. Detalji nisu otkriveni, ali je to vjerovatno rezultat nove ECU jedinice i novog izduvnog sistema. Sada Ferrari Roma od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,1 sekundu, odnosno 0,3 sekunde brže nego ranije, dok maksimalna brzina iznosi 332 km/h.
Cijena nije javno objavljena.