Opcija za neumjerene
22

G-Power BMW M8 Cabrio je četverosjed koji pokreće 820 konjskih snaga

E. L.
Tuning kompanija G-Power za BMW M8 nudi i dvije nešto slabije verzije, ali je vrh ponude rezervisan za G8M Bi-Turbo čiji motor razvija 820 KS i 1.000 Nm najvećeg obrtnog momenta.

Nedavno predstavljena nova generacija BMW-ove Serije 8 može se kupiti u dva karoserijska oblika (Coupe i Cabrio), a kupci najsnažnijeg izdanja koje se krije iza naziva M8 Competition mogu računati na luksuzno opremljen GT automobil čiji 4,4-litarski V8 biturbo motor nudi 625 KS i 750 Nm najvećeg obrtnog momenta.

Sasvim dovoljno za većinu, ali zbog klijentele koja živi po principu "više je bolje“ u poznatoj tuning kompaniji G-Power pripremili su tri verzije s kojima se ispod dugog prednjeg poklopca krije više "konja“.

S najslabijom verzijom vlasnici "Osmice“ mogu računati na 720 KS i 850 Nm najvećeg obrtnog momenta. Slijedi je opcija sa 770 KS i 930 Nm. Vrh ponude rezervisan je za verziju u kojoj je s novim turbopunjačima, rekalibriranjem centralne upravljačke jedinice i novim izduvnim sistemom motor "nasviran“ na 820 KS, a vrijednost najvećeg obrtnog momenta iznosi 1.000 Nm.

Da G-Powerov M8 ne pripada društvu standardnih modela prvenstveno je vidljivo po novim ojačanim 21-inčnim aluminijskim felgama Hurricane RR na kojima su gume dimenzija 285/30 (naprijed) i 295/30 (nazad) iza kojih se kriju kapacitetnije kočnice i dorađen ovjes.