U ponudi tri paketa
18

G-Powerov BMW M4 CSL sa 720 KS kreće u lov na superautomobile

D. B.
BMW M4 CSL je ultimativni M4 s obzirom na činjenicu da je lakši i snažniji te da se može pohvaliti atraktivnim stražnjim spojlerom. Iako "fabričkih" 550 KS zvuči sjajno, G-Power nudi još tri nivoa povećanja snage za M4 CSL, kao i komponente napravljene od karbonskih vlakana te kovane felge.

G-Power je svoj projekt nazvao G4M CSL Bi-Turbo te ga je opremio istim nadogradnjama ponuđenim i za G3M CS Bi-Turbo.

BMW M-ov 3,0-litarski twin-turbo 6-cilindrični motor je dobio novi softver i unaprijeđeni izduvni sistem, a najsnažnija verzija nazvana GP-720 razvija impresivnih 720 KS i 850 Nm obrtnog momenta te ubrzava do maksimalnih 320 km/h. Osim softvera, automobil je dobio i Deeptone izduvni sistem, koji kombinuje sportski downpipe s katalizatorima s 200 ćelija visokog protoka s novim srednjim i stražnjim loncima.

Dostupna je i opcija GP-670, koja nudi 670 KS i 800 Nm obrtnog momenta. U ovom slučaju je zadržan fabrički downpipe, no dodani su srednji i stražnji lonac, kao i G-Powerov softver.

Osnovni GP-620 paket uključuje povećanje snage na 620 KS i 750 Nm obrtnog momenta zahvaljujući softveru i stražnjem loncu. Neovisno o paketu, G-Powerov BMW M4 CSL dolazi s dva seta završetaka izduvnih cijevi promjera 100 i 110 mm.

Vizuelne promjene su suptilnije u odnosu na npr. Manhartov MH4 GTR II. Venturi karbonska hauba i poklopac motora naglašavaju snažniji motor, dok se fabrički spliter može kombinovati s letvicama za usisnike na braniku. G-Power nudi i naljepnice, koje predstavljaju crvene detalje na karoseriji.

Modificirani M4 CSL je dobio i kovane felge Hurricane RR ili Hurricane RS veličine 20 inča naprijed i 21 inč nazad. Ovisno o željama kupca, unutrašnjost može biti obogaćena karbonskim lopaticama za promjenu stepena prijenosa, patosnice od velura i nove presvlake.

Svaka modifikacija je dostupna zasebno.