Kada je predstavljen Porsche 911 GT3, činilo se da je gotovo nemoguće napraviti bolju verrziju istog automobila, no pojavio se fenomenalni GT3 RS sa svojim izvanrednim aerodinamičkim rješenjima, strategijom smanjenja težine i inovacijama ovjesa. Mnogima je djelovao pomalo zastrašujuće te su smatrali da samo nabolji profesionalni vozači/trkači mogu izvući najbolje iz njega. Za one kojima je GT3 malo previše "miran", a GT3 RS ekstreman, Global Motorsports Group ima rješenje.
Tuner GMG modifikuje Porscheove automobile već dugo, no to nije kompanija koja samo doda dijelove i nada se najboljem. Umjesto toga je svaka kreacija ovog tunera prilagođena isključivo potrebama pojedinca, što znači da tuner podešava automobil za vozača koji se želi ozbiljno takmičiti na stazi.
Primjer takvog automogila je GMG 992 GT3, svaki će biti posebno podešen, ali će svaki također imati novi ovjes, ramena, izduvni sistem, sigurnosni kavez i moćnije kočnice. U podnožju A stubova su i specijalni difuzori koji sprečavaju udare vjetra u unutrašnjosti kada se vozi sa spuštenim prozorima.
Automobil posjeduje Bilstein podesivi ovjes koji dodatno podešava GMG kako bi se osigurala vrhunska upravljivost. Stražnja ramena su napravljena od aluminija 6061 koji se koristi u zrakoplovstvu. Ona su eloksirana prije ugradnje te imaju sferne selene za povećanu krutost vozila.
Krutost dodatno povećava stabilizator koji je zavaren u unutrašnjosti automobila te je baziran na dizajnu iz WEC šampionata. Iako bi većina bila zadovoljna standardnim kočionim sistemom, GMG se odlučio za novi sistem iz AP Racinga, koji uključuje diskove promjera 394 ili 403 mm. Obje opcije su prevelike za originalne GT3 felge tako da je automobil dobio 19-inčne Forgeline felge s Pirelli slickovima.
U ponudi su dva izduvna sistema, koji se zahvlajujući 3D skeniraju direktno mijenjaju te ne zahtijevaju nikakve modifikacije, a uz to su i lakši od standardnog te omogućavaju bolje performanse.