Bez povećanja snage
35

Hamann pripremio estetske promjene za BMW X5 M

D. B.
BMW X5 M će uskoro dobiti osvježenu verziju, no oni koji su zainteresovani da uljepšaju aktuelni model mogu se obratiti njemačkom tuneru Hamann GmbH.

Hamann je pripremio niz vizuelnih modifikacije kako bi se SUV fokusiran na performanse dodatno isticao iz mase.

Među njima je istaknuti prednji spliter s integrisanim "lažnim" usisnicima, koji je dodatno primakao SUV tlu. Istu temu slijedi profil sa proširenim pragovima, kao i stražnji dio s dodacima na braniku. Nazad najviše pažnje privlači novi difuzor s crvenim detaljima, kao i veće izduvne cijevi promjera 115 mm s karbonskom završnom obradom. Hamann nije zapostavio ni gornji dio karoserije te je dodao stražnji spojler.

Inače, karoserija je lakirana u M Toronto crvenu metalik boju, a SUV je dobio i nove 23-inčne Anniversary Evo felge u sjajnoj crnoj boji, dok kontrast pravi crveni prsten. Felge je moguće dobiti u crnoj, sivoj i srebrnoj boji. Na njima dolazi set Continental Sport Contact 7 guma dimenzija 315/25R23. Hamann je spustio SUV za 40 mm naprijed i 35 mm nazad pomoću novih opruga.

Unutrašnjost krasi crveni tunerov grb na karbonskoj centralnoj konzoli, dok je na upravljaču crni logo. SUV je dobio sportske papučice i Hamannove oznake na naslonima za noge, patosnicama, u prtljažniku, kao i LED projektorima.

Za razliku od Manharta i G-Powera, Hamann nije "čačkao" 4,4-litarski twin-turbo V8 motor koji zahvaljujući M Competition oznaci razvija fabričkih 617 KS i 750 Nm obrtnog momenta. To je dovoljno da SUV težak 2,4 tone ubrza od 0 do 100 km/h za 3,7 sekundi.