Hamann je pripremio niz vizuelnih modifikacije kako bi se SUV fokusiran na performanse dodatno isticao iz mase.
Među njima je istaknuti prednji spliter s integrisanim "lažnim" usisnicima, koji je dodatno primakao SUV tlu. Istu temu slijedi profil sa proširenim pragovima, kao i stražnji dio s dodacima na braniku. Nazad najviše pažnje privlači novi difuzor s crvenim detaljima, kao i veće izduvne cijevi promjera 115 mm s karbonskom završnom obradom. Hamann nije zapostavio ni gornji dio karoserije te je dodao stražnji spojler.
Inače, karoserija je lakirana u M Toronto crvenu metalik boju, a SUV je dobio i nove 23-inčne Anniversary Evo felge u sjajnoj crnoj boji, dok kontrast pravi crveni prsten. Felge je moguće dobiti u crnoj, sivoj i srebrnoj boji. Na njima dolazi set Continental Sport Contact 7 guma dimenzija 315/25R23. Hamann je spustio SUV za 40 mm naprijed i 35 mm nazad pomoću novih opruga.
Unutrašnjost krasi crveni tunerov grb na karbonskoj centralnoj konzoli, dok je na upravljaču crni logo. SUV je dobio sportske papučice i Hamannove oznake na naslonima za noge, patosnicama, u prtljažniku, kao i LED projektorima.
Za razliku od Manharta i G-Powera, Hamann nije "čačkao" 4,4-litarski twin-turbo V8 motor koji zahvaljujući M Competition oznaci razvija fabričkih 617 KS i 750 Nm obrtnog momenta. To je dovoljno da SUV težak 2,4 tone ubrza od 0 do 100 km/h za 3,7 sekundi.