Nevjerovatni Golf R32 se na tržištu našao u augustu 2002. godine sa motorom baziranim na 3,2-litarskom V6 motoru koji je pokretao model Phaeton. Taj motor je u standardnoj konfiguraciji isporučivao 240 KS uz 320 Nm obrtnog momenta, što je bilo dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,6 sekundi i maksimalnu brzinu od 247 km/h.
Dvanaest godina kasnije je popularni hatchback dobio novu radilicu i Precision turbopunjač, a zapremina je smanjena na 3,0 litra.
Ostale modifikacije uključuju dodatnu pumpu goriva i catch tank, poboljšani intercooler, cijevi i usisni sistem, izduvni sistem i prilagodljivi elektronski Boost Controller (varalica). Vozač može kontrolisati snagu automovila koja se kreće od 500 do 650 KS, a snaga se prenosi na 4MOTION pogon na sva četiri točka.
Ovaj paket košta 20.000 eura, a uključuje i moćnije kočnice, H&R stabilizatore, Bilstein prilagodljive amortizere, Recaro sjedišta, karbonsku cijev koja zamijenjuje stražnje sjedište, crne BBS naplatke i aparat za gašenje požara.