Nakon nedavno predstavljene kreacije na temu BMW-a Z4, u Dähleru su se pozabavili i aktuelnom Serijom 8 čiji motor u najsnažnijem izdanju (M8 Competition) vozaču nudi 625 KS i 750 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Konačan rezultat entuzijazma je M850i xDrive čiji 4,4-litarski biturbo V8 motor umjesto 530 raspolaže sa 645 konjskih snaga i 850 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je 25 konjskih snaga i 100 Nm više u odnosu na "najratoborniju“ M8 verziju koju nudi M odjel.
U Dähleru nisu objavili podatke o performansama zvučnog Coupéa na novim 21-inčnim felgama čija je podnica dodatno primaknuta tlu, ali kažu da već rade na još snažnijoj verziji (Faza 2). Podsjećanja radi, BMW M8 Competition Coupé do "stotke“ stiže za 3,2 sekunde i u opciji bez limitatora razvija više od 300 km/h. Pa sad...