Manhart je ponudio vlasnicima BMW-a M850i novi tuning paket koji uključuje remapiranje ECU jedinice, poboljšane turbopunjače, novi međuhladnjak, sportski zražni filter za 4,4-litarski biturbo V8 motor, kao i poboljšanja za osmostepeni automatski mjenjač.
Snaga pomenutog motora je povećana te sada umjesto 522 KS i 750 Nm obrtnog momenta razvija impresivnih 700 KS i 925 Nm obrtnog momenta, a to znači da je tunirani automobil snažniji od fabričkog modela M8 Competition koji razvija 617 KS i 750 Nm obrtnog momenta.
Automobil je dobio i Manhartov izduvni sistem od nehrđajućeg čelika s kontrolom ventila i četiri karbonska ili keramička završetka izduvnih cijevi. Kočioni sistem je ostao fabrički, ali je ovjes poboljšan H&R oprugama koje spuštaju automobil za 30 mm.
MH8 700 Cabriolet se vizuelno razlikuje od fabričkog modela zahvaljujući spliteru, lip spojleru i difuzoru, komponentama koje su napravljene od karbona. Tu su i 20-inčne Manhart Concave One felge s gumama visokih performansi i dimenzija 245/35 naprijed i 275/30 nazad. Zlatni detalji krase crnu karoseriju i stvaraju klasični Manhartov izgled, a u unutrašnjosti se nalaze karbonski detalji na upravljaču i karbonske lopatice za promjenu stepena prijenosa.
Manhart nije objavio cijene za MH8 700 Cabriolet koji je mjesto našao ispod snažnijeg modela MH8 800 baziranom na modelu M8.
Serija 8 dobija obnovljenu verziju za 2022. godinu, a Manhartove komponente će joj vjerovatno odgovarati, kao i ostalim verzijama aktuelnog modela M850i.