Paket uključuje vizuelne i mehaničke modifikacije zahvaljujući kojim se Cupra Leon Sports Tourer približio skupljim karavanima fokusiranim na performanse. Njemački tuner JE Design je specijalizovan za modele španskog brenda, a kao osnovu za svoj projekt odabrao je Cupra Leon s pogonom na sva četiri točka, koji je ekskluzivno dostupan u praktičnijoj karavanskoj izvedbi pod nazivom Sports Tourer.
Iako fabrički model već izgleda više sportski u odnosu na SEAT-ovu verziju zahvaljujući brojnim detaljima specifičnim za Cupru, JE Designov Widebody RS paket ga podiže na viši nivo.
Leon je naprijed dobio trodijelni spliter koji se može prilagođavati za cestu i stazu, a povezan je s aerodinamičnim krilcima na bočnim stranama prednjeg branika. Također, tu su proširenja na obje osovine koja se spajaju s bočnim pragovima i širim prednjim i stražnjim dodacima na blatobranima. Krilca poboljšavaju protok zraka kroz kočione kanale i stvaraju zračnu zavjesu oko vozila.
Nazad se nalazi veći dupli krovni spojler, ukrasni dodaci su na braniku, a tu je i novi difuzor u koji su smješteni završeci izduvnih cijevi. Riječ je o dva ovalna ili četiri okrugla završetka u crnoj ili bakrenoj boji, a moguće je dobiti i novi izduvni sistem Naprijed se nalaze i dodaci u obliku raže.
Karavan je dobio novi set 19-inčnih BBS CH-R felgi s gumama dimenzija 255/30 R19, no dostupne su i druge opcije. Spušten je za 20 mm naprijed, odnosno 10 nazad, ali je funkcionalnost zadržana zahvaljujući elektronskoj DCC kontroli šasije.
Cuprin Leon pokreće 2,0-litarski TSI četverocilindrični turbobenzinac koji razvija "fabričkih" 306 KS i 400 Nm obrtnog momenta, no JE Design je povećao tu snagu na 365 KS i 450 Nm, što znači da je karavan snažniji od mehaničkih sličnog Volkswagenovog Golfa R i Audija S3 te izjednačen sa ABT-ovim Cupra Leonom ST. Snaga se prenosi na sva četiri točka putem sedmostepenog DSG automatskog mjenjača i Cuprinog 4Drive sistema.