Keyvany je svoj projekt nazvao Keyrus te je obavio toliko dobar posao da Urus izgleda kao da ga je modificirao legendarni Mansory.
Super SUV je dobio ogromne 24-inčne naplatke, a njegov izgled je modificiran pomoću komponenti od karbonskih vlakana. Lakši materijal omogućio da Urus bude lakši za 34 kg naprijed te za 41 kg nazad. Usisnici zraka naprijed sadrže par dodatnih LED svjetala u obliku slova "Y", što znači da prate dizajn glavnog svjetlosnog sklopa.
Keyvany je poradio i na 4,0-litarskom biturbo V8 motoru koji više ne razvija 641 KS i 850 Nm obrtnog momenta, nego čak 820 KS i 1.100 Nm. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h su sada potrebne 3,3 sekunde, odnosno 0,3 sekunde manje u odnosu na standardni Urus. Također, povećana je i maksimalna brzina s 305 na 325 km/h.
I Lamborghini priprema lakši i agresivniji Urus, odnosno ST-X trkaću verziju koja stiže ove godine. Bit će lakša za čak 550 kg u odnosu na cestovni model, a vremenom bi se mogao pojaviti i STX model za cestu.