Najviše pažnje očekivano privlači karoserija lakirana u dvije nijanse. Gornja polovina SUV-a je u perla bijeloj, a donja u Racing zelenoj boji. Boja je nanesena s efektom četke koji stvara horozontalne linije na karoseriji i daje joj dinamiku koja nije uobičajena za luksuzna vozila, čiji su proizvođači obično opsjednuti savršenim linijama.
Tamo gdje se boje sastavljaju, nijanse se stapaju i kreiraju trkaću liniju duž pojasa, koja počinje na stražnjem spojleru i završava naprijed iza haube naglašavajući oblik strijele.
Zelena nijansa se nastavlja na felge sa 16 krakova, dok su u centru čepovi s Carlexovim logotipom. Taj logotip krasi i Urusov C stub, kao i prednji dio haube odakle kreće linija protežući se preko cijele karoserije. Zeleno - bijela tema prisutna je na cijelom vozilu uključujući prozore u zelenom tonu.
Ista tema krasi i unutrašnjost, perla bijela boja preovladava gornjim površinama uljučujući naslone sjedišta, centralni naslon za ruku i veći dio armaturne ploče. Sjedalni dio sjedišta je u zelenoj boji, kao i patosnice te bočni nasloni.
Pored pomenute šeme boja, Carlex je u unutrašnjosti koristio kontrasne materijale. Središnji dijelovi sjedišta sadrže rupičastu kožu za razliku od bočnih potpora i naslona za ruku. Alcantara je korištena za gornji dio armaturne ploče.
Iz Carlexa su rekli da su namjeravali naglasiti sportski eksterijer i luksuznu unutrašnjost, ali bez pretjerivanja.