Iz Manharta kažu da je snažni sedan dobio značajna poboljšanja pogona, ovjesa i izgleda. MH3 GTR je zadržaio S58 3,0-litarski twin-turbo redni šestak, koji zahvaljujući Manhartovoj MHtronik kontrolnoj jedinici sada umjesto 503 KS i 650 Nm obrtnog momenta isporučuje 641 KS i 800 Nm obrtnog momenta.
Manhart nudi i nekoliko opcija poboljšanja izduvnog sistema. Standardni čine cijevi od nehrđajućeg čelika s ventilima za kontrolu zvuka, a promjer četiri završetka iznosi 100 mm. Ti završeci se mogu dobiti s karbonskom ili keramičkom završnom obradom.
Tuner također u ponudi ima Otto filtere s 200-ćelijskim katalizatorima, sportski downpipe s 300-ćelijskim katalizatorima, kao i trkaći setup bez katalizatora. Ovi dijelovi nemaju TÜV odobrenje za cestovnu upotrebu u Njemačkoj, ali ih Manhart može izvoziti.
MH3 GTR bi se trebao bolje ponašati na cesti od modela M3 Competition koji je zaista impresivan. Kupac može izabrati Manhart Variant 3 setup koji koristi KW komponente ili samo paket za spuštanje sa H&R oprugama.
Kočnice su fabričke, ali kupac može dobiti i bolje od njih.
Manhart je poradio i na izgledu tako da MH3 GTR krasi tamno siva karoserija sa svijetlo sivim linijama na poklopcu motora i prtljažnika. Tu su karbonski dijelovi koji doprinose aerodinamičnosti, a uključuju prednja krilca, pragove, stražnji lip spojler i difuzor.
Tuner je izabrao felge dimenzija 9x20 inča napriejd i 10,5x20 inča nazad sa po šest duplih krakova. Lakirane su u crnu boju, ali su dostupne i u drugim bojama.
U unutrašnjosti se sada nalaze Recaro Podium prednja sjedišta s karbonskim školjkama, a Manhartov logo krasi naslone za glavu.
Cijena javno nije objavljena.