BMW je nedavno predstavio novi M2, no mnogi entuzijasti su bili razočarani te su poželjeli da "ostane pokriven". Oni smatraju da je "nezavršen" iz nekoliko uglova, a zamjere mu i što je lakši tek nekoliko kilograma od većeg modela M4 čime se gubi svrha kupovine manjeg sportskog automobila. Međutim, uprkos puristima, jasno je da će se novi M2 dobro prodavati.
Oni koji žele privući više pažnje mogu se obratiti Manhartu, čije se rješenje naziva MH2 560.
Kada je Manhart radio da pretodnoj generaciji F87 M2, crnu karoseriju je ukrasio zlatnim vinilom te je ponudio i svoj set felgi, a isti recept je iskorište i za G87. Dobio je Manhart Concave One felge s mat crnom završnom obradom i zlatnom linijom oko svake od njih, a krase ga i brojne oznake Manhart i MH2 560.
Prednji, stražnji i krovni spojler, stražnji difuzor s centralnim svjetlom i brojni aerodinamički detalji napravljeni su od karbona.
Međutim, ovaj model je više od samih estetičkih promjena.
M2 standardno razvija 453 KS i 550 Nm obrtnog momenta, no to nije dovoljno za Manhart.
Tuner je ugradio novi izduvni sistem od nehrđajućeg čelika sa sistemom kontrole ventila i četiri završne cijevi izduvnog sistema sa završnom karbon - keramičkom obradom promjera 100 mm, a remapiranjem ECU jedinice MH2 560 isporučuje 560 KS i 650 Nm obrtnog momenta. Zahvaljujući ovim promjenama se našao izvan teritorija standardnog modela M4.
Iako zasad nema riječi o tome, sigurno je da će neke promjene biti dostupne i za unutrašnjost.