Prema Mansoryjevim standardima modificirani eksterijer modela MC20 je gotovo "preblag". Nove komponente podrazumijevaju prednju masku s većim otvorima, haubu s ventiliranim dijelovima, blatobrane, visoki spojler i masivni difuzor. Cijevi izduvnog sistema su postavljene nešto i okrugle su.
U unutrašnjosti preovladava žuta boja, dok sjedišta imaju i bijele dijelove te uzorak italijanske zastave u centralnom dijelu, a ima i crnih tetalja.
Mansory je povećao snagu 3,0-litarskog twin-turbo V6 motora sa 621 KS i 729 Nm obrtnog momenta na 720 KS i 850 Nm. Automobil u standardnoj konfiguraciji ubrzava od 0 do 100 km/h za 2,9 sekunde te dostiže maksimalnih 329 km/h, a nakon tuninga su ove performanse definitivno bolje iako nema preciznih podataka.
Mansory nije jedini tuner koji je radio na modelu MC20 jer i Novitec podiže snagu na 711 KS i 818 Nm, dok DMC iz motora izvlači 705 KS i 875 Nm.
Maserati radi na snažnijoj verziji modela MC20 pod nazivom Project24 namijenjenoj isključivo stazi. U ovom slučaju V8 isporučuje 740 KS, dok podatak o obrtnom momentu zasad nije dostupan.
Cestovna verzija automobila koristi osmostepeni mjenjač s duplim kvačilom, a trkaća 6-stepeni manuelni mjenjač. Također, verzija za stazu je opremljena zaštitnim kavezom i protivpožarnim aparatom.