Projekt zvanično počinje
16

Nissan predstavio GT-R R32 koji će "žrtvovati" zbog elektrifikacije

D. B.
Nissan je iznenadio mnoge prošlog mjeseca kada je najavio plan da pretvori model GT-R generacije R32 u električni automobil, a sada je predstavljen i primjerak na kojem će projekt biti baziran.

Kao i svi Skyline modeli proizvedeni između 1989. i 1993. godine, riječ je o automobilu s upravljačem na desnoj strani koji ima dvoja vrata.

Električni R32 projekt je još uvijek u povojima te će biti realizovan kao ideja jednog inženjera koji je želio "pokloniti" električni pogon klasičnom Skylineu. Čelnici Nissana su odobrili projekt koji podrazumijeva uklanjanje trin-turbo 6-cilindričnog motora RB26, a koji razvija 276 KS i 368 Nm obrtnog momenta, bar na papiru. Snaga motora je namjerno potcijenjena na papiru zbog "džentlmentskog sporazuma" između japanskih proizvođača da se ne ide iznad tog praga snage. Pakt je dogovoren 1989. godine i bio je na snazi do 2005. godine. U stvarnosti RB26DETT 2,6-litarski motor razvija 330 KS prije bilo kakvih modifikacija, a u nekim ekstremnim slučajevima se mogao tunirati na više od 2.000 KS.

Nissan tek treba objaviti detalje o električnom modelu R32 lakiranom u Gunmetal sivu boju, a ako želi zadržati pogon na sva četiri točka, morat će ugraditi dva električna motora, po jedan na svaku osovinu. Bit će interesantno vidjeti da li će imati jedan od "simuliranih manuelnih" mjenjača ili će se inženjeri držati standardnog jednostepenog ili dvostepenog mjenjača koje koriste ostali električni automobili.

Završetak projekta ne treba očekivati uskoro jer Nissan tek započinje svoj rad. Vrijeme će pokazati da li će automobil ostati unikat ili će poslužiti kao najava budućeg električnog motora čiji će cilj biti da se stari GT-R održi na cestama.

Što se tiče modela R36, zasad nema novih informacija o njegovom dolasku.