Njemački tuner je unaprijedio italijanski superautomobil suptilnim aerodinamičkim modifikacijama, zlatnim felgama, izduvnim sistemom od Inconela, nižim ovjesom i povećanjem snage njegovog twin-turbo V6 motora.
Novitecovi karbonski dodaci za Maseratijev superautomobil uključuju aerodinamičke dijelove za spliter, usisnike, ventilacijske otvore na haubi te stražnji spojler u obliku pačijeg repa. Sve ovo se može kombinovati s različitim poboljšanjima izduvnog sistema uključujući sistem na fotografijama, koji koristi ultra lagani Inconel te opcione zlatne detalje.
Pažnju privlači i set 21-inčnih NF11 kovanih felgi, koje su proizvedene u saradnji s Vossenom. Na fotografijama su felge sa zlatnom završnom obradom, koje se slažu s detaljima eksterijera i prave kontrast sivoj karoseriji. Međutim, felge se mogu dobiti i u drugim bojama.
Kao i njegov brat sa "zatvorenim krovom", Maserati MC20 Cielo može biti opremljen žutim sportskim oprugama, koje ga spuštaju za 25 mm, a kompatibilne su s fabričkim sistemom podizanja "nosa" automobila. U ponudi su aluminijski distanceri, koji šire trag točkova za 28 ili 40 mm na obje osovine.
Pomenuti 3,0-litarski V6 Nettuno twin-turbo motor sada razvija 711 KS i 818 Nm obrtnog momenta, odnosno 80 KS i 88 Nm više nego ranije, a to je moguće zahvaljujući N-Tronic modulu te izduvnom sistemu visokih performansi. MC20 Cielo sada od 0 do 100 km/h ubrzava za 2,8 sekundi (brži za 0,2 sekunde), dok je maksimalna brzina povećana za 5 km/h na 325 km/h.
Cijene modifikacija nisu javno objavljene.