Porsche je svoj čuveni dvosjed Carrera GT proizvodio od 2003. do 2007. godine. Napravili su samo 1.270 primjeraka, a jedna od specifičnosti njihovog "analognog remek djela“ je centralno smješten 5,7-litarski atmosferski V10 motor sa zavijajućih 612 konjskih snaga pri 8.000 obr/min koje se na zadnju osovinu distribuiraju posredstvom ručnog 6-stepenog mjenjača.
Vlasnik jednog od posljednjih primjeraka koji su napustili proizvodne pogone u Leipzigu došao je na ideju da temeljito doradi svoj automobil, a posao je prepustio njemačkoj tuning kompaniji Gemballa u kojoj su već dokazali da imaju i znanje i resurse koji su potrebni za dorađivanje Carrere GT (Type 980).
U Gemballi su za posao (izvana i iznutra) potrošili više od 1.000 radnih sati, a rezultat rada je Mirage GT koji i dalje pokreće atmosferski V10 motor. Više od 660 konjskih snaga i 630 Nm najvećeg obrtnog momenta rezultat je rekalibriranja centralne upravljačke jedinice, modificiranog sistema usisa zraka i novog izduvnog sistema, a sve zajedno dovoljno je za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,7 sekundi i više od 335 km/h.
Da, i mi spadamo među one koji smatraju da rijetki vanserijski automobili kao što je Porsche Carrera GT bezuslovno trebaju ostati u originalnom stanju.