Pored toga što nudi nis poboljšanja za cijelu ponudu Astre, njemački tuner Irmscher je otkrio studiju dizajna pod nazivom Astra IRC "divljeg" izgleda inspirisanog motosportom.
Iz Irmschera kažu da je Opel Astra IRC inspirisana Svjetskim reli šampionatom (WRC), iako vizuelno više izgleda kao touring trkaći automobil. Vrhunac su zasigurno značajno širi prednji i stražnji blatobrani s integrisanim ventilacijskim otvorima, a na automobilu su 20-inčne Hydra Star felge.
Naprijed je redizajnirani branik s većim usisnicima zraka i velikim spliterom, a ista tema se nastavlja i nazad gdje su u široki difuzor integrisane dvostruke izduvne cijevi i treće stop svjetlo. Međutim, najviše se ističe masivno stražnje krilo s nosačima u obliku labuda, koje izgleda prilično pretjerano za cestovni hatchback.
Irmscher nije spominjao poboljšanja šasije, no očigledno je u ovom slučaju Astra zamišljena sa sportskim oprugama zbog čega je spuštena, a ima i širi trag točkova. Što se tiče snage, tuner "nišani" na 260 KS, što je blizu obnovljenom Volkswagen Golfu GTI, no daleko iza snažnih hatchback modela kao što su Mercedes-AMG A45 S i Audi RS3 Sportback.
Ova snaga sugeriše da bi Irmscherov projekt mogao biti baziran na Opel Astri GSe, koja je trenutno flagship u ponudi. Ovaj model ima plug-in hibridni pogon, koji se sastoji od 1,6-litarskog četverocilindričnog turbobenzinca i električnog motora, a kombinovana snaga iznosi 225 KS i 360 Nm obrtnog momenta te se prenosi na prednju osovinu putem osmostepenog automatskog mjenjača.
Modifikacije SUS motora bi mogle omogućiti Irmscheru da dobije željenu snagu, no eksterijer jednostavno traži više. Sjajna opcija bi bio snažniji plug-in hibridni pogon, koji u Opelovom Grandlandu GSe isporučuje 300 KS na sva četiri točka. Ovaj motor za Astru nije dostupan.
Njemački tuner je zasad predstavio samo rendere Opel Astre IRC, no postoji šansa da će biti proizveden manji broj primjeraka. Pretpostavlja se da će razvoj biti nastavljen te da se čeka interes potencijalnih kupaca.