Ekipa njemačkog automobilskog magazina Sport Auto sa izazovima čuvenog Nürburgringa ovaj put suočila je model B4 Gran Coupé koji je predstavljen sredinom prošle godine, a predstavlja Alpinin odgovor na aktuelnu generaciju BMW-a M4 koji se ne nudi u kombinaciji sa praktičnijom Gran Coupé karoserijom.
Već poslovično, Alpininim automobilom upravljao je trkač i testni vozač magazina Sport Auto Christian Gebhardt kojem je za krug na Nürburgringu trebalo sedam minuta i 52.11 sekundi, što je na podužoj listi ostvarenih vremena B4 Gran Coupé svrstalo u društvo u kojem su Toyota GR Supra (7:52.17) i BMW M2 Competition (7:52.36).
Alpinu B4 Gran Coupé pokreće redni trolitarski 6-cilindarski biturbo motor koji razvija 495 konjskih snaga i 730 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se na obje osovine (xDrive) distribuira posredstvom ZF-ovog 8-stepenog automatskog mjenjača, a kreacija njemačke tuning kompanije koja je odnedavno pod okriljem BMW-a od 0 do 100 km/h stiže za 3,7 sekundi i razvija 301 km/h.
Među decentnim detaljima koji Alpinine modele odvajaju od modela BMW-a svakako su i prepoznatljive aluminijske felge (Alpina Classic) čiji prečnik u konkretnom slučaju iznosi 20 inča, a masa samo 12 kilograma po komadu. Pored rekalibriranog adaptivnog ovjesa i ograničene blokade zadnjeg diferencijala, Gebhardtu su na Nürburgringu pomogle i vrhunske gume Pirelli P Zero dimenzija 255/35 (naprijed) i 285/30 (nazad).
Za Alpinu B4 Gran Coupé (bez dodatnih opcija) u Njemačkoj treba izdvojiti 94.500 eura.